Wielki powrót Htc Desire… z serwisu oczywiście
12 lipca 2011 r. Odebrałem telefon z serwisu po raz piąty. Wstępne testy wypadły pomyślnie – głośnik nie trzeszczy podczas rozmowy. Co ważniejsze, nie występują już „pyknięcia” przy inicjowaniu i kończeniu połączenia, co oznacza, że tym razem serwisant faktycznie się postarał.
Podsumowanie.
Telefon posiadam od ponad roku z czego 5 razy był w serwisie. Średni czas bezawaryjnego działania telefonu to ponad 2 miesiące ;)
Muszę jeszcze podliczyć łączny czas jaki urządzenie spędziło na reklamacjach. Do załączenia będą również dokumenty naprawy.
Wpisy od najstarszego:
http://blog.ezrodlo.pl/tech/htc-desire-juz-nie-takie-stabilne
http://blog.ezrodlo.pl/tech/htc-desire-usterek-ciag-dalszy
http://blog.ezrodlo.pl/tech/htc-desire-nigdy-nie-wiesz-czy-sie-uruchomi
http://blog.ezrodlo.pl/tech/htc-desire-im-back
Ktoś mądry kiedyś powiedział, że telefon raz naprawiany w serwisie już nigdy nie będzie sprawny. W moim przypadku sprawdza się to w 100%. Czekam zatem na kolejną awarię, bo wiem niestety, że taka nastąpi. Zresztą ostatnio też o tym wspominałem.
Jakość serwisu Regenersis możecie ocenić sami.
Powiązane wpisy:
W: Tech · Opisany jako: HTC Desire, jakość serwisu, naprawa serwisowa, regenersis