Htc Desire – I’m back!
17 listopad 2010r., odebrałem telefon z punktu sprzedaży. Powrócił z serwisu dość szybko. Tak jak pisałem poprzednio, spodziewałem się, że zostanie ponownie wgrane oprogramowanie. A tu niespodzianka – wymieniono płytę główną po raz drugi.
Co do działania serwisu naprawdę nie mam zastrzeżeń. Regenersis jest OK. Współczuję im tylko naprawiania tyle razy tego samego telefonu.
Wracamy do tematu. Skoro wymieniono płytę główną to tak jakbym dostał nowy telefon. A tu kolejna niespodzianka. „Pykanie”, które opisywałem we wpisie: http://blog.ezrodlo.pl/tech/htc-desire-usterek-ciag-dalszy/ nadal występuje. Zapewne nie klasyfikuje się do naprawy. Pytanie tylko czemu akurat w moim modelu musi tak być?. W innych telefonach taki [d]efekt nie występuje. No mniejsza, jakoś to przeżyję.. do następnej awarii. Tak, tak, jestem niemal pewny, że prędzej czy późnej telefon znowu padnie. Jeśli tak się stanie, to poproszę o wymianę na całkowicie nowy model. A jeśli się zdarzy, że nowy model również padnie po jakimś czasie, poproszę grzecznie o zwrot gotówki. Tymczasem nie ma co się smucić. Ważne, że htc jest z powrotem i to w ładnym pudełeczku, które ma mi zrekompensować 3 przebrnięte naprawy serwisowe. No ale nie powiem, miło z ich strony ;)
Powiązane wpisy:
W: Tech · Opisany jako: gwarancja, HTC Desire, naprawa, regenersis, serwis
na 21 czerwca, 2011 w 12:10
Stały link
Telefon oddany po raz czwarty do serwisu. Trzeszczenie z głośnika jest nie do zniesienia. Zobaczymy co tym razem wymieni serwis.
na 29 czerwca, 2011 w 21:34
Stały link
Dziś( 29 czerwiec 2011 ) odebrany i od razu zgłoszony ponowie do naprawy. Wgrano „najnowsze” oprogramowanie. Niestety nic to nie dało. Przeprowadzilem test z konsultantem, który potwierdził trzeszczenie. „Pykanie”, które opisywałem we wpisie: http://blog.ezrodlo.pl/tech/htc-desire-usterek-ciag-dalszy/ ciągle występuje.