Htc Desire już nie takie stabilne

Niestety aktualizacja do wersji 2.2 nie poprawiła sytuacji – telefon nadal restartuje się i to nawet jeszcze częściej niż opisywałem to w komentarzach.

Zabiegi w postaci odinstalowania aplikacji nie pomogły. Posunąłem się nawet do przywrócenia ustawień fabrycznych( 2 razy ), ale na nic się to zdało. Desire nadal się restartuje i zaczyna mnie to drażnić.

Napisałem w tej sprawie maila do działu pomocy HTC,  załączyłem filmik z demonstracją usterki oraz log z programu OS Monitor i czekam na odpowiedź.

Może to być kwestia przegrzewania się urządzenia. Zauważyłem również, że telefon restartuje się jeśli wykorzystywany jest  intensywnie Internet( GPRS, HSDPA). Po wyłączeniu, a wcześniej odczekaniu zanim „ostygnie”, urządzenie działa poprawnie. Można gadać, pisać smsy, oglądać nagrane filmiki i przeglądać zdjęcia. Co by się nie zrobiło tel już się nie restartuje. Nawet przy włączonym wifi urządzenie działa poprawnie.

Czekam zatem na odpowiedź z HTC, a jeśli jej zabraknie to oddaję sprzęt do serwisu. Prawdopodobnie wymieniona zostanie płyta główna. Inni użytkownicy donoszą iż właśnie po tej wymianie ich telefon działa prawidłowo. Nie sądzę, żeby to była wina oprogramowania, czy poprawki wypuszczonej przez HTC( instalowałem wszystkie ). Zatem zobaczymy co i jak.

Poniżej zamieszczam filmik, na którym widać i słychać jak zachowuje się urządzenie. Niektórzy aby przerwać ten cykl resetów wyjmują baterię. Wystarczy natomiast przytrzymać przycisk „wstecz”, następnie przyciskiem głośności przejść na pole „power off” i nacisnąć przycisk włączania telefonu. Proponuję wcześniej odłączyć sprzęt od ładowarki lub kabla USB(jeśli jest podłączony oczywiście). W moim przypadku tylko wtedy telefon wyłączył się całkowicie – podłączony kabel USB powodował ponowny rozruch.
Nagranie dostępne jest również na portalu video.ezrodlo.pl


Powiązane wpisy:

Htc Desire
Htc Desire - zabezpiecz sobie telefon
UPS CyberPower Value1000ELCD(Value1000E II LCD)
Wysłany 04.08.2010 w 00:22 · przez blog.ezrodlo.pl · Stały link
W: Tech · Opisany jako: , , , , , , ,

6 Odpowiedzi

Subskrybuj komentarze przez RSS

  1. Napisany przez Ubik
    na 7 sierpnia, 2010 w 00:40
    Stały link

    Otrzymałem odpowiedź od HTC(lol) – z opisanych przeze mnie objawów wnioskują, że to usterka sprzętowa. Oddałem zatem telefon do punktu operatora, w którym tel został kupiony. Przewidywany czas realizacji zgłoszenia gwarancyjnego to 2 tygodnie. Zobaczymy jak się to wszystko potoczy. Szczerze przyznam, że polubiłem tego smartfona i trochę mi go brakuje.

  2. Napisany przez ilammd
    na 24 sierpnia, 2010 w 23:19
    Stały link

    I jak, jeśli można wiedzieć? Serwis pomógł?

  3. Napisany przez Ubik
    na 25 sierpnia, 2010 w 13:26
    Stały link

    Sam chciałbym to wiedzieć. Ciągle czekam na informacje i z każdym dniem coraz bardziej się niecierpliwię :)
    Tydzień temu wysłałem maila do punktu sprzedaży, ale odpisano mi tylko, że ciągle jest w naprawie.

  4. Napisany przez Ubik
    na 30 sierpnia, 2010 w 12:16
    Stały link

    Otrzymałem informacje, że telefon wrócił z serwisu( regenersis ) i jest do odbioru. Wymieniona została płyta główna. Jak tylko uda mi się wyrwać z pracy to odbieram i testuję :)

  5. Napisany przez Ubik
    na 31 sierpnia, 2010 w 12:36
    Stały link

    Zaktualizowałem od razu system do wersji 2.2. Jak na razie telefon działa stabilnie. Wstępnie mogę powiedzieć, że wymiana płyty głównej pomogła. Jeśli coś się zmieni dam znać :)

  6. Napisany przez Ubik
    na 4 września, 2010 w 21:29
    Stały link

Subskrybuj komentarze przez RSS