Cyfra Plus – byle sprzedać
Podpisujesz umowę z Cyfrą Plus, kupujesz antenę i dekoder. Dostajesz zapewnienie, że w przypadku braku możliwości technicznych świadczenia usług możesz zrezygnować z usług i otrzymać zwrot gotówki. Akurat tak się wydarzyło, że niestety odbieranie z sygnału nie było możliwe. I tu zaczynają się schody. Dystrybutor Cyfry – ALFA SAT C.H. BLUE CITY 02-094 Warszawa, Al. Jerozolimskie 179, umywa ręce i nie chce przyjąć dekodera oraz anteny, kieruje bezpośrednio do Cyfry. Najśmieszniejsze jest to, że nie poinformowano o siedmiodniowym okresie rezygnacji z usługi. Cyfra Plus również umywa ręce odpowiadając na pismo reklamacyjne, że dekoder i antena zostały nabyte na własność.
Przebieg wydarzeń:
16 grudzień 2010r. – podpisanie umowy
20 grudzień 2010r. – technik stwierdza brak możliwości odbioru sygnału
27 grudzień 2010r. – technik sporządza protokół( po telefonicznych interwencjach )
28 grudzień 2010r. – wysyłka pisma do Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o., 02-100 Warszawa, skr. poczt. 8
7 styczeń 2011r. – informacja z Cyfry o konieczności zwrotu wyłącznie karty
15 luty 2011r. – odpowiedź Cyfry na pisemną reklamację
Poniżej fotka.
Nie jest to pełny opis, bo szkoda mi czasu. I tak długo się zbierałem żeby napisać te kilka zdań. Powyższe to klasyczny przykład sprzedaj i zapomnij. Dystrybutor wciska kit, zapewne bierze prowizję za podpisanie umowy(co z tego, że potem zostaje rozwiązana), a klient musi się bujać z pismami, telefonami, no i oczywiście jest szczęśliwym posiadaczem dekodera i anteny. Żenada.
Powiązane wpisy:
W: Kwiatki · Opisany jako: ALFA SAT, antena, c+ umowa, cyfra plus, cyfra+, cyfra+ pismo reklamacja, cyfra+ reklamacja, cyfra+ rezygnacja, dekoder, dezinformacja, problemy, telewizja
na 15 marca, 2011 w 00:00
Stały link
Na takich cwaniaczków działa Rzecznik Praw Konsumenta. Poinformuj ich że sprawa zostanie tam zgłoszona jeśli reklamacja nie zostanie w satysfakcjonującej formie przyjęta – najlepiej telefonicznie, powinno dać im to do myślenia.
Wygrana jest po Twojej stronie z takimi trzeba stanowczo.
UOKiK takich wciąga jedną dziurką nosa i nakłada karę bez mrugnięcia okiem ;)
Pozdrawiam, powodzenia :)
na 15 marca, 2011 w 10:56
Stały link
Wychodzę z założenia, że nie ma co się z koniem kopać. Wystarczy, że opisałem jak to się w Canal+ dba o klienta, psując sobie tym samym wizerunek oraz skutecznie zniechęcając do swoich usług na długi okres. A dekoder i antenę można zawsze sprzedać..
na 16 września, 2011 w 13:33
Stały link
Witam,
Piszę, ponieważ mamy następujący problem. Mój teść 3 tygodnie temu będąc pod wpływem upojenia alkoholowego podpisał umowę z akwizytorami z Cyfry Plus, a dokładniej, podpisał dokument (najprawdopodobniej to zrobił własnoręcznie, ale sam tego nie pamięta). W tym tygodniu przyszły do niego faktury do zapłaty za telewizję, i stąd tak naprawdę przypomniał sobie zaistniała sytuację. Akwizytorzy sami znaleźli dowód w mieszkaniu skąd spisali dane do umowy.
Mój teść jest starszą osobą. Na pewno świadomie by nie podpisał tego typu dokumentów, ponieważ on nie ma telewizora w domu(!).
Co mamy w tej sytuacji zrobić? Mineło już 10 dni, odnośnie odstąpienia od umowy.
Co odnośnie Akwizytorów, uważamy iż to właśnie oni złamali prawo wykorzystując nieświadomość starszej osoby.
Proszę o podpowiedź co mamy w tej sytuacji zrobić.
Pozdrawiam,
Joanna
na 16 września, 2011 w 16:07
Stały link
Witaj,
Na początek zapoznaj się z artykułem o nagannych praktykach akwizytorów:
http://www.cik.uke.gov.pl/najczesciej-zadawane-pytania/umowy-rachunki-platnosci/56-naganne-praktyki-akwizytorow
na 28 lutego, 2012 w 19:11
Stały link
Cyfra+ to złodzieje, nie należy z nimi podpisywać żadnych umów i unikać ich jak psiego g… pod podeszwą. Ja czekam na proces sądowy, bo powiedziałem, że sk… nie zapłacę i teraz ja im dokopie jeszcze za to co robią. Chętnych zapraszam do pisania do mnie pod info31@poczta.onet.pl